new devine

Gormorgon


Kände att jag borde skriva e liten trudelutt här i bloggen. Har fortfarande men men vad gör man.
Är hemma själv för mina syskon är i gävle hos far min och jag skulle få komma en annan dag eftersom hans lägenhet inte rymmer oss alla. orka bry sig

Ja har funderat ganska mycket, och jag har en massa ideer som jag vill förverkla och det ska ske men det mesta är under hösten ... Gud vad jag längtar !! äkta hybris nujöh

Annars händer inte så mycket, idag ska jag ha en Spa dag med mig själv . Njuta av fotbad, pedikyr, manikyr osv meda jag kollar på film eller Oc. Just ja det blev att jag valde Oc istället, det är en klassiker liksom, det blev 7 avsnitt igår och så ska jag fortsätta senare idag =)

Pratade även med bellan idag, gud vad jag skanar henne. Hon lungnade ner mig lite och det är en som henne jag behöver nära mig nu för det känns som om allt i spillror runtomkring mig, kaokaokaoKALABALIK. Sakta men säkert kommer jag läka, hoppas jag iaf ..
Men hon är då för bra, ingen vet hur folk kan vara så genom snälla ?
pusspådig <3



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0