Lies & Rumors

nu är jag så less på dig.

sluta snacka skit.
jag förstår inte hur kul det kan vara genom att sprida rykten
eller sitta och se ner på mig pga av mina actions
jag är fanimej bara en tonåring och beter mig som allaandra ungdomar gör
man kan inte vara på topp hela tiden
Okej det finns mycket jag inte är stolt över i mitt förflutna
men samtidigt finns det en massa som jag är stolt över
jag är stolt över hur fort jag läker efter alla svek
hur bra jag är i skolan, fastän jag är less på den som fan
hur bra syster jag har blivit på sistone
att jag ens lever, för det är fan inte många som vet det
men jag har inte haft orken att leva jävligt många gånger
men jag har klättrat upp och visat en fasad ingen kunde se igenom
alla tror att jag alltid är den som skrattar mest, har roligast, den galna, den spontana, den skrikaste
den som får igång alla, partybruden och den som skiter i allt. Men det är inte hela sanningen
Ibland, bara för en stund, vill jag vara för mig själv. Omringas av tystnaden och bara tänka.
Ta en cigg och bara vara. leva i stunden kallas det.

Men då kommer sådana som du och förstör det, hur orkar man gå runt och sprida falska rykten ?
jag har inte ens lust att vifta bort dom, för jag tycker mina vänner borde ha bättre omdömes förmåga
än att tro en liten fitta som du.


jag har fått fem meddelande idag, av fem olika människor. Frågandes om jag nu gjort det jag gjort. Och jag skulle aldrig göra det. Även fast jag en gång sagt att han var söt och han flörtade sönder med mig när jag jobbade, så nejtack.Jag är trogen mina vänner, även fast min och hennes relation är lite knakig ..
Så om ni hör nått om mig, NEJ jag har inte gjort det. Jag har fan varit i frankrike i en månad, när skulle jag hunnit göra det ?


tadittliv

Kommentarer
Postat av: Anonym

"den som skrattar mest, har roligast, den galna, den spontana, den skrikaste

den som får igång alla, partybruden och den som skiter i allt"



är det du som är HON? :):):) åhhh, får jag vara med dig??????

2009-07-28 @ 15:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0