king of pop




Det kom som en chock. Jag satt ute och läste och så sattes en av hans låtar på och jag ba höj radion jag älskar den här låten. Sen säger en på vandrarhemmet ' du vet att han har dött'
där sitter jag och skrattar åt henne för hon tror att jag var så lättlurad.
Men tillslut så verkade hon så seriös så jag gick in, kollade på nätet och jaa det var visst sant.

sjukt

Det känns konstigt att han inte kommer att finnas vid liv och göra grym musik nu. Fas gentligen har han inte ort det på hur länge som helst men man har ju liksom suttit och väntat in dagen han skulle göra världens comback. Den dagen kommer inte finnas, vi har bara hans äldre låtar att dunka sönder

rest in peace man <3

your songs will be played in our hearts until the day we die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0