Let your ears feel the pleasure

Jag har uttit och lyssnat på musik jag har på min bittorrent som jag laddat ner men aldrig brytt mig om eftersom man har spotify.
Men jag har iaf lyssnat sönder Jay-Z's album American Gangster. SJUKT BRA det är verkligen min smak. Pray, sweet, No hook och hello brooklyn är sjukt grymma.

Andra låtar som ger mina öron maximal njutning just nu är :

Eminem - Crack A bottle

Kings of Leon - Use Somebody & Sex On fire

Milow  - uttjatad, men nostalgi för mig <3

Beyonce - underbaraste låten någonsin, min alarmsignal. Den får mig att tänka på H

John Mayer - Ingen vet, jag hatade den i början. Men den är okej nu

Erik Hassle

Och sen har jag alla W låtar som han gav mig =)



Sen har vi låtarna som jag alltid kommer att komma ihåg som frankrikelåtar, för de verkligen tjatades ut där nere.

Lady Gaga - LoveGame
Pussycat Dolls - Jai Ho!
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing
Philippe låten
Keno låten
Sophieco låten  - Alltid på strålande humör och dansandes HAHAH
Och så coockie jar var isabella låten, fan vad hon tjata sönder den. Inte bara i frankrike utan först härifrån på tåget till stockholm sen på planet och ja överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0