extreme makeover


Jag ger Blondinbella tummen upp.
Hennes makeover från barbie med fake tan, bländade vita leende, rosa läppglans och barbie blogg till en mer sofistikerad, brunhårig neutral var verkligen vad hon behövde för att tas mer seriöst.
Hennes varumärke har alltid varit blondinbella och då har hon spelat på den imagen men nu har hon gått och mognat framför våra ögon.
Jag har läst hennes blogg sjukt länge och har lästlästlästläst om hennes vardag och inte förens nu kan jag erkänna att jag ser upp till henne. Jag har alltid tyckt att hon har lyckats på ett bra sätt men att säga att man ser upp tillen fakeblondstockholms brud finns inte i min värld, men nu är det OK.
(Y)


och sen har man läst på diverse bloggar att blondinbella är över, hon kommer färga tillbaka snart, vad händer med varumärket, vem ska dom se upp till nu liksom. Töntiga frågor allihopa, det är bara en vanlig tjej med en blogg, hon kan väl gå och färga håret när hon vill. Seriously.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0