asshole slash princecharming

Jag hade världens sämsta natt, men den vägdes upp för min morgon som var sjukt underbar <3

Först var jag med en vän innan jag började jobba halv tolv. Det började segt, diskade lite och chilla ända tills halv ett då hela hudik och lite till. Rush hour for real.
Det var sjukt mycket folk och alla bestälde pizzor så det tog längre tid för dom att få det, och jag tycker synd om dom som hade beställt pizza och hade ganska låga nummer som fick höra höga nummer skrika, för dom hade beställt rullaa. Och dessutom fick pizza beställaarna vänta ca 40 min på deras pizzor .. stackarna. Jag förstod dom allihopa för när man blir hungrig så blir man gnällig och tjurig.
Men att min chef skällde och skrek på mig på alla möjliga språk var inte acceptabelt. Att han slängde en sil på mig, samt smällde till mig, smällde en tallrik sallad ur dennis babans händer, skrek på kunderna och var allmänt störd i huvudet var bara bullshit alltihopa. Jag blev så himlans ledsen igår för all skit, som om jag inte mådde dåligt redan. Sen när kunder kommer kl 4 på morgonen då vi ska stänga egentligen och beställer rullar blir man lite less.
Men Jonas tröstade mig ganska snart, gullgubben. Han hjälpte mig att städa fastän jag knappt känner han, sen kramade han mig och då vällde tårarna ut som vattenfall. Åh vad söt han var när han tröstade mig, lill sur min chef vart när han gjorde det.
Sen på väg hem förgylldes min dag.
Jag gick och lyssnade på musik och sjöng med, inte tänkte jag på att det kunde havarit folk ute vid den här tiden. Då ser jag precis någon i ögonvrån.
En kille vid namn david som egentligen bodde i stockholm behövde vägvisning hem. Sen frågade han om jag skulle hänga på efterfest där.
För det första såg jag ut som något hunden dragit in, jag hade gråtit så mitt smink var ju en som en ansiktsmask, jag hade en tisha och jeans. Vzad ville han mig liksom ?
Men jag sa nej och han erbjöd sig att följa mig hem, så vi gick och myste..
sen fick jag en kyss godnatt och dog ;')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0