SJUK

som vanligt har jag gått och blivit sjuk. Precis i början av skolperioden, och jag har ett matte prov på torsdag. -_-'

Vaknade a att mamma tog tempen på mig, "för-sjuk-för-att-åka-till-skolan"grader.
Sen ringde en gull elin och frågade vart jag höll hus, på det fick jag en massa krya på dig sms. Meddelandet måste ha spridit sig fortare än vinden, som vanligt här i hudik.

Har försökt ligga och steka på min balkong, men det var för varmt. Sen gick jag in och läste i min säng men det blev för trist.
JA nu sitter jag här, försöker hitta jobb och kolla på desperate housewives. Hur vuxet är inte det då ?

fan, ibland är det skönt att skippa skolan och så, men att ligga hemma rastlös och kallsvettig som en klimateriekossa som låter som en gubbe som rökt hela hans liv. typdå .. .

kan ingen komma och ta hand om mig, göra lite te, massera mig.. ..
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0