thanks for making me a fighter

hej bloggen !

idag har jag inte gjort så mycket, läst lite och stickat lite. Ska visa sen vad jag stickar.
Igår träffade jag å en tjej som sa att vi brukade vara med varandra när vi var yngre .. Mitt minne sa tyvär ifrån, men det låter troligt. Skit schyst tjej.
Hon, jag och mikaela drog på makedonken och efter ett tag kom mikaelas syster emma. Hon frågade ifall jag kände igen henne och då sa jag nej ? .. borde jag det ?
Sen frågade hon vad jag hade emot hennes kompis petra. För det första vet jag inte av någon petra och ja visste tyvär inte heller att jag hade misshandlat henne ?
Petra är vän med en tjej jag brukade vara med förut och den här tjejen tycker tydligen det är kul att sprida falska rykten om mig och berätta sånt jag har berätta för henne, sånt man bara berätta för ens närmaste kompis och hoppas det stannar mellan de två. Tydlien inte.
Men inte nog emd det, någon annan som går i deras klass, nån maria hade tdligen sagt att jag hoppat på henne eller nåt liknande. Förstod inte riktigt, inte för att jag var uppmärksam för jag satt där och dogav skratt.
Okej vad är det med dessa tjejer och att säga att jag hoppat på dom ? Jag hatar att fightas, jag gjorde det som liten, slogs med alla som kom i vägen och bara för kul (?) Ingen vet, mamma måste ha tappat mig väldigt hårt när jag föddes ..
Men det där har jag vuxit ur de senaste åren. Så fort nån börjar bråka springer jag därifrån. SOm i frankrike, då sprang jag därifrån med tårarna rinnande längs kinderna, sen kom luis och de andra och tröstade mig. hemskt.
Så nej tyvär har jag inte slagit / misshandlat dessa tjejer .. även om de känns som de förtjänar en bitch slap eller två.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0