shoeshopping

hallå hallå

sitter här och funderar på vilken serie jag ska ta mig an next, kollade klart gossip girl igår ju.
Annars har jag duschat och ska fixa mig snart förjag ska ner till staden. Mamma sa att jag skulle kolla på team eller inter sport efter ett par skor jag ville ha, under tusen lappen och det ska väl nog räcka för ett par ;)
Tänkte mig ett par vita, lite höga sådär,kanske adidas ? who knows.
Annars ett par converse, hel vita eller hel svarta.
Jag kanske knäpper kort på vilka jag väljer mellan .. bara för att liksom.

syrran frestar mig genom att ha bakat kladdkaka, dummfan. Nu längtar jag sönder till senare ikväll då jag får käka den. Det vill säga om svullona inte har käka upp den.. som de gjorde med kanelbullarna mamma bakade förra veckan.


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0