onsdag

hallu där !

sitter på skolan och väntar på att nästa lektion ska börja, 12:40. kulikul
miljökunskap står på schemat.
Måste fixa till min studieplan sen också sjukt svårt att välja bort en lektion för man måste tänka taktiskt, jag vill bara ha kurser jag vet jag kan fåmvg i och jag orkar intw anstränga mig så det lättast får det bli. Men en sak är säker jag ska franska för det står inte på min studieplan nu.

Annars har vår klass nå uberomogen period så de sitter ocb broderar på fotöljen "nv 3ornas", sjukt lame. Sen ska dom tydligen köpa en kedja och kedja fast den vid elementen. sjukt onödigt det är liksom bara en soffa ..

Vad händer idag då ? i have no idea, kollar väl klart gossip girl säsong två oc väntar på att jag får äta .. kanske till och med drar till gymmet .. vi får se om jag rokar cykla ner.

önska jag var 18 och hade en mer tolerant förälder som lät mig gå ut på bockarna ikväll och alla andra helger.

Justja, nollning nästa vecka, de har inte fixat sprit och de har 8 dagar på wsig. Lyckat.
de skulle ha 10 liter och de är ganska svårt att fixa på så pass lite tid ..
Jag ska vara jättesnäll med mamma så hon kan låta mig sova där, hoppas hoppas.
Annars får hon väl hämta mig kl 3 eller 4 på natten om hon nu så gärna vill att jag ska sova hemma. 

hare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0