My new baby sister

Jag har blivit storasyster, igen, för tredje gången.
Min far och hans nya marockanska fru Fatiha har fått barn.
Hon kom till världen igår och jag längtar sönder till att får träffa lillan.
ja, jag älskar små barn för de bara ligger där (ofta skrikandes) och ser söta ut och inte gör så mycket. gulligull
Imorgon ska jag påstan och hitta nått fint till henne. Jag ska skämma bort henne som fan. och ska jag lära henne hur man blir en k00ling som jag.
Det blir gävle nån gång under veckan. Men har inte bestämt mig om jag ska sova där elelr inte, det blir nog trångt, de tre och så jag och mina två syskon i deraslägenhet . . vi får se!

men jag är glad för deras skull.

ps. tack godegud att jag heter Noor för tydligen ville mamma döpa henne till noor, men tyvär finns det bara plats för noor i den här familjen. Catfight över namnet, mjaou (;

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0