fail

Jag såg framemot nollningen nästa vecka, supasupasupa sönder och skämma ut ettorna.
Första problemet var mamma, men det tror jag att jag kan fixa.
Sen var det dricka, men det har jag fixat ;) klirr
men nu är det drickan för ettorna !
sämst vår klass är, bestämmer datum och allt först och spriten sist ? det viktigaste av allt ...
Hur ska vi göra nu då ? en vecka och tio liter.
Vet inte hur det ska gå men vi har typ splittrat upp oss och alla ska försöka hitta lite var. För sen kan man samla ihop det och då blir det mycket ;)

Men som jag sa till några klasskamrater, nollningen kommer planerasi minsta lilla detalj och sen kommer den faila i sista minuten, då kommer dessa emsar föra över detta på oss andra det vill säga mina två M och jag sen så när vi har fixat till allt och sopat det mesta under mattan kommer de sitta och klaga på småsakerna.

men inte den här gången, nu kör vi på en räkmacka och skiter i dom. Ska de faila så får dom göra det på egen hand framför ettorna.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0