clear my thoughts

Fått huvudet klart nu.
gick två varv runt lillan, tänkte lite och nu blev det lite bättre faktist.
Det är kankse något med luften där men det fick min skalle ren iaf, nu sitter jag här med mitt gröna tee och kollar lite bloggar.
Har kommit enda till fjärde säsongen på PB nu. SJukt intressant.
tack syrran för att du sa att M dog nyss på Tv'n.

Morgon dagens planer är att fixa några grejer på  stan kanske .. det vill säga om jag har lust att dra ner, är så less på den och alla som hänger där, glo o snacka skit är det enda dom kan.

har en grej jag ska fixa, måste bara ha mönster. Har en bild i huvet som jag måste få ut. kommer bli grymmast =)


men hej sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0