15aug

hejhej !

Är så himlans trött idag, och så har jag ont i revbenen på vänstersida. Jag vet inte vad det kan vara men det trycker som fan.

Efter att jag kollat på Några SYTYCD avsnitt satte jag mig i vardagsrummet och slog på tv'n, inte för att jag hade något hopp om att det gick nått bra på tv. Men då var det Charlies Änglar, loveit. Kollade klart den och så läste jag lite i HP 1.
JAg känner mig som värsta läslusen nu, måste läsa hela tiden, som om jag aldrig bli mätt på böcker. Och så har jag hela tiden höga förhoppningar och ribban ligger högt upp så är en bok seg i hundra sidor eller nått liknande ryker den!

Just nu kollar jag lite I ellos katalogen jag fick hem igår, ska beställa en jacka, en kofta och nån tröja. Lite höstigt såhär. .


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0