you know pump it up

så jävla skötn att svettas !

alla om känner mig vet att jag typ aldrig brukar svettas när jag tränar, helt seriöst. jag blir bara varm och röd och sen inge mer. Så då tror alla att jag typ inte gett allt men ni ska veta att det gör jag.
Idag fick jag verkligen känna hur det var att svettas, ÅH vilken känsla att fortsätta pumpa när man är uppe i varv.
detta måste göras om, typ varje dag ända till sommar'n för då måst jag ha resultat..


nu blir der dusch, även fast jag gilla svettkänslan så gillar jag däremot inte och stta med den som vissa andra gör.. eh
ingen vet hur dom står ut med lukten och att kläderna klammrar sig fast på kroppen.

nej dusch det var och nu ska jag pröva min nya hårinpackning...
oh just ja jag kom på en sak jag ska skriva om senare...

men hejsålänge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0