this feeling I can't deny

ÅHÅHÅH

de tre magiska orden

de fick jag viskat in i mitt öra i dag
de var de finaste orden på hela jorden
de var som om allt stod still för en sekund
de tre magiska orden, de var länge sen jag träffade på dom
de kom bara så naturligt som om det bara ska vara så
jag dör
jag vill höra dom hela tiden
vakna upp till dom
somna till dom
och just när du säger dom med din mesigasmöriga röst
jag skulle göra vad somhelst bara för dessa ord



jag tror jag faller ...
and i think
iloveit <3




jag önskar alla fick känna den här känslan för det är guldvärt (Y)
speciellt dom som har lite disfunktionella hjärnor och har lite problem med sig själv men även med andra .. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0