the city

Seriöst så känns det inte som jag gjort nån nytta idag, har bara sovit och degat och inte gjort nått typ förutom när jag gick den lilla biten till gymmet .

och nu ska jag fortsätta på det spåret, jag orkar nämligen inte göra nått så nu ska jag kolla på the city avsnitt som jag missat, och det är nästan alla typ. Av de avsnitt jag sett så har jag verkligen tappat tycke för whitney som är min favorit the hills karaktär
.

Hon blir överkörd av hennes kollega olivia och hon gör inget åt det, mes !
jag vet inte om det är för att hon vill behålla sina nyfunna vänner för annars skulle hon inte ha någon annan eller om det är för att hon är en mes rätt igenom.
Och sen till hennes fula australienare Jay asså vad ser du i  han ? och dina vänner säger ju att du inte ska lia på honom .. åh less man blir på såna tjejer som ine ser hur dumma killarna egentligen är.

jag har popcorn och ett påskägg halvtfullt med choklad mums.

ni får ha det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0