sjuk

hej bloggen

förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna, men de kommer vara ännu sämre idag och framåt. jag är nämligen sjuk.
drog till skolan idag, satt på ledarskapen i en kvart och så drog jag till sjuksyster fick en tablett och låg och vilade i deras vilorum.
Låg där i nästn två timmar när jag bestämde mig för att jag inte var i bra skick för att göra nationella.
Så jag pratade med britt och madde och så gick jag tillbaka till vilorummet eftersom mamma inte var hemma och kunde hämta mig.
 nu har jag sovit i flera timmar och de har fortfarande inte blivit bätre.
för det första har jag feber, sen så tror jag att p.g.a att jag har pollenallergi så kan jag inte andas riktigt eftersom de är något som tynger på bröstkorgen.
Och nu ska jag till sjukhuset nu för jag har öroninflammation.. mysigt
känns som jag har dom där gubbarna i kalle och choklad fabriken, ompalomper, som bankar med hammare inuti mitt huvud.
och min kropp viker sig hela tiden, hur svag som helst. D slog mig imorse, och jag har fortfarande märken kvar.
och så är jag sjuuuuk varm över hela kroppen men endå så kall. jag vet inte vad jag ska ta mig till och jag missar sjukt mycket prov och sånt.
men jag tror att jag går på historian imonr och sen åker jag hem och vilar upp mig så att jag förmodligen kan komma på torsdag.


hare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0