plans for wednesday

tjatja !

planer för morgondagen är :

1. kliva upp tidigt, nästan omänskligt tidigt för att lunka till skolan. -_-''
2. Skola. bäääiz
3. sluta halv fem, gå med rask fart ner till stan
4. hämta ut mina skor som troligen har kommit då...
5. beställa körkortslektioner inför sommarn. Wadens it is
6. springa hem
7. jobba, chefen dödar mig. Världens sämsta schema har jag fått med världens sämsta tider så jag vet inte ens om jag hinner plugga inför franska provet som är på torsdags morgon.. menåh ! men think positive - moooney. Tummen upp för dää

med det ville jag bara skriva upp så att jag själv kommer ihåg, och så får ni se hur 'intressant' liv jag har och att det kanske blir glest med inlägg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0