cutcutcut

imorgon blire klippeliklipp av mitt hår. Jag vågar inte eftersom jag nästan aldrig blivit nöjd när jag klippt mej hos en främling.
Men jag måste för jag ser hur sjukt mitt hår är och jag mår nästan dåligt av det, fyskäms ! måste vårda det bättre.
Så jag hade tänkt mig som denna bild.
uppklippt, busigt, mittbena och blonda slingor, lite sommrigt såhära =)  . Frägningen sker dock i helgen.
hoppas jag passar i det nu rå .. annars jävlar går jag runt med en påse på huvet !






nu har förresten folket dragit, det var mys med cider och massa skratt. hah det behövdes <3


Kommentarer
Postat av: ELIN

De blir nog bra de :)

2009-04-15 @ 15:10:25
URL: http://elinmaarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0