unlike me

jag är less. trött. otaggad. men mest dryg just för tillfället.
jag gråter oavbrutet (ingenvet) och mår sämst.
mamma kan inte få stopp på mig och hon mutar mig men jag vet inte, jag känner mig inte som mig längre. Det känns som om jag gått vilse någonstans på vägen.
vad har hänt med mig ?
Idag hade jag världens ångest på skolan, majda såg lite.
skolka har jag gjort hela tiden.
gått upp i vikt med, det hjälper inte så mycket på min självkänsla just nu.

Hur bygger man upp sig själv igen när man rasat, hu får man tillbaka bitarna till deras orginal plats och hur fyller man tomrummet i hjärtat. Massa frågor men aldrig några svar.
deppdeppdepp.

Jag har ingeting att se framemot, ingenting att vakna till.
Är det skolan, hösten eller något helt annat ? ..
Jag vet inte, men jag kan inte skaka av det. Det sitter som en igel.

nu ska jag sätta mig i soffan och kika lite på tv, lugna ner mig till ett gammalt avsnitt av heroes och kanske sticka på min halsduk lite ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0