onsdag

hej bloggish!

sitter på skolan och väntar på att miljökunskapen ska börja. Imorse åkte jag in 8 men började tydligen 9:20. drygt.
Idag ska jag till gymmet, men jag ska ta det lungt för nu när min feber är borta har ett annat virus tagit platsen, i halsen den här gången.
Oc så ska jag plugga matte ikväll för jag tror jag ska göra provet imorn för man fick det. skönt.

Marknad på fredag, ska fixa lite grejer tills dess men sen är det ,bara klädsel kvar. Får panik, vad ska jag ta på mig ? som både är varmt och snyggt och passande för båda ställena. =)

nu ska jag ta fram fysik böcker för måste få nått vettigt gjort på den tiden som är kvar.

Hare så bra /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0