Keep The Party Movin

Gårdagen var som sagt grym, kom hm ch däcka och nu får jag bita i det sura äpplet och må som jag mår.
Först stressade jag sönder här hemma, städa och hade en massa att göra bl.a att hitta en outfit som var omöjligt. Kändes som om jag inte hade nått i garderoben trots att det är världens klädhög däri.
Drog till majda, vi fixa oss, skvallra lite och så lånade jag en svart klänning av henne som hon hade när hon fick score ;) så det kunde inte gå snett jö!
Efter en massa strul var vi framme hos denana där tjejerna stressade runt och fixade allt i sista stund. Sen GÖTTA vi oss i tacos och tårta.
Där fick vi veta lite datails från sp sidan av skolan, love gossip.
Halv åtta kom strömmen. folk everywhere.
Alla var på glatt humör, musik dunkades i vardagsrummet där vi även hade ett dansgolv som användes flitigt av mig , majda och emelie.
efter en massa flumm så var det dags för hemgång för mig. De andra som var 18 gick ut och jag kände inte riktigt för det.
Bilfärden var grym HAH!
Så jag hälsa på min kudde och vips sov jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0