en dålig grej med Fb

Facebook är verkligen kul. Sitter jämt vid det, känns som en plikt eller nått. Man får reda på otroligt mycket och så får man ju veta hur folk mår och vad de håller hus för det är inte alltid man har tid att ringa och höra av sig även om man vill det. Men nu till det dåliga - jag hatar fb's otroligt sega uppladdnings program. Har suttit med det i säkert en timme nu, man kan ju bara ladda upp 5 st bilder i taget och det är hur drygt som helst när man har femtioelva bilder att lägga upp. Och sedan på det att tagga folk. Orken.
De fixar ju designen tusen gånger per år så varför inte fixa till uppladdnings hastigheten lite .. .
Har fått mycket gjort idag faktist, trotsade min huvudvärk genom att räkna lite matte. Förstår ju verkligen kedjeregeln.
Har Svenskan och franskan kvar som jag ska skriva på lite senare ikväll. Sen måste jag även göra fysik provet som jag missade, oops

Nu ska jag o syrran promenixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0