can't get you out of my head

Råkade skolka idag, franskan fick lida. Orkade inte anstränga mig att gå dit och redovisa och sånt.
Jag har ingen större lust att göra saker nu. Det är mycket på gång och mycket som tynger ner mig.
Killen jag trodde var snäll och trevlig visar sig vara en stor jävla skitstövel som byter tjej som hans kalsonger. Varför kan det vara så svårt att säga sanningen, att tala rent språk och inte ha en massa gåtor i varje mening. Tycker vissa att det är kul att spela med andra känslor ?
Men killen tror väl också att han kan falla tillbaka på mig och att jag ska ta emot honom som en klippa, men nej. Jag måpste stå på mina egna ben och dra mig ur detta himla drama.
Jag ser så framemot att han ska faila sin relation och sen leta upp mig och se att jag inte står där och väntar för att jag har gått vidare. Det är det jag måste göra, gå vidare.
Folk kan inte behandla mig hur som helst, dom måste lära sig att you don't mess with the noori.


Forgive but don't forget. Oh boy I will never forget, you're gonna pay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0