12lördag

igår.
Vaknade bakisashell. Huvud var tungt som stelnad cement. Jag måsta vakna till för jag hade lovat en kompis att plugga med han. Så jag drog på mig kläder och satte fart ditåt. Träffade en glad ethle påvägen också.
Sen ringde majda och ville träffas, vi drog till donken och pratade. Hon hade massa skvaller och vi satt där och garva ihjäl oss åt alla missbildade och efterblivna, samt gfesten. För vissa spårade den ur, tur att vi är bra på att skärpa till oss ;)
Sen bjöd hon med mig på fest i näsviken, aka buschen. Har aldrig varit där och sen festen var för att fira bonnica och simone som fyllde år. (måste bara nämna at jag och majda inte alls visste vem den där simone var så vi var helt borta när vi såg att det var nvarn. lol)
Typ lame fest, cowboy tema som jag inte alls visste om, kom med en tunika liksom. Majda och jag var nog mest party klädda.

     
är vi på G eller vad ? 

Cowgirl ;)  yeeha !
 
Fuck me, I'm Famous.
  
Partygirls. Simone & Bonnica 

Såklart vi posa ! vi umgås ju med micke =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0