söndag

HÄJ!

idag är jag på hugget, massa to do's men dock inte så mycket tid.
Igår var jag hos majda och myste, colan typ sprutade ur näsborrarna för vi hade så jävla kul. Och magmuskler lovar jag att vi fick .
Hennes bror ska fan stå för entertainment när jag fyller år (Y)
Kom hem runt ett tror jag, satt vid datorn en stund och sen skulle jag försöka sova men jga vaknade var femtonde minut av olika ljud typ. Vaknade för ca en timme sedan och jag har en massa att göra. Plugg och väner kan jag bara säga.
Igår hjälpte jag även en kompis med matten och jag förstår inte varför jag är s himlabra på matte som jag inte håller på med och den jag håller på med suger jag i. Kankse för att i've been there done that, men endå!

Annars ska jag ta tag i bloggen på riktigt nu, fixa en ny header + layout och blogga minst 3/4 gånger per dag. Känns viktigt nu när man har några läsare =)

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0