sammanfattning

Igår så var vi först som sagt hos majda, kollade lite på idol, kommenteradee deras uppträdande och snacka skit såklart.
Sen fixade vi oss och allt, vi bestämde oss för att inte ta med någon jacka eller väska då det var onödigt att både ha den och betala 20 spänn.
Därav glömmer majda sitt ID, och jag som fyller nästa vecka tyckte väl inte det skulle bli några problem.
Så när hennes pappa har släppt av oss och redan åkt hem så ringer hon han för att han ska ta med bådas väskor. Det roliga var att alla som vi stötte på inte hade pengar på mobilen men sen såg vi en amulansman och så går majda och frågar han från ingenstans om hon fick låna hans telefon. Och klart hon fick, vilken gentleman.
När vi väl stod i kön igen skulle vi komma på hur jag skulle ta mig in, så majda tyckte att jag skulle använda hennes Id efter att hon använt det, hur jag skulle få det var en fråga ...
Men då ser hon att vakten har försvunnit och att kön är aslång så han som tog betalt skulle intese om jag bara gick in. Så då smög jag in helt och hållet.
På dansgolvet då var det ca 10 pers ? två tjejer som hånglade med varandra och några blattar.
Sen kom drösen och då kördes det på, så fort skummet föll flyttade jag mig bort från mitten, ville inte se ut som natalie precis. Fjortisarna simmade i skummet och vissa tog av sig kläderna. Majda hittade ett par shorts på dansgolvet så det bevisar att det gick hett till.
Justja, jag och majda stod och dansade så kommer en tjej och en kille som råhånglar boxtavligt talat sen drar han ner hennes trosor och pullar henne. mys.
En annan tjej satt och bresa på benen med genomskinliga trosor.  Och en tjej hade spräckt jeansen.

Ett var klockan när vi gick ut ifrån stadt, kallt som in i helvete var det och skorna var helt förstörda.
kudden och jag hade betsämt träff.

Tur att jag träffa lite nytt folk, och nya killgodisar ;) Grr!
Annars dansade jag för det mesta med min viktor, gullepojken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0