praktik - check!

hejdär!

även att jag kom försent idag och jag började 2 ? men äsch!
Jag satt och gjorde inget på fysik lektionen. Syon kom och berättade om Yrkesorientering platser och jag fick mitt andrahandsval - ekonomi avdelningen på kommunhuset. Jippie. Det dåliga var bara sällskapet jag kommer få med mig, my bff. eh. men sånt händer ..

Jag har matteprov imorn kl 8 och tror ni jag har med mej matteböckerna NEJ?! hur störd är inte jag då på en skala ett till tvåhundra. Ne svara inte tack.
Så istället för att plugga matte ska jag vl kura ihop mig i soffan och läsa min svensa bok, asså den dödar mig, sjukt tråkig och jag behöver typ tolk för de står i gammelsvenska som typ ingen förstår.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0