misery buisness

hej.

fitthelvete jag är sjuk
jag är öm i hela kroppen, min hals är som en grusad väg, och jag är varm som solen. min beskrivning är så exakt som de kan vara !
jag har inte pratat med nån, har isolerat mej. som jag brukar göra när jag är sjuk eller mår dåligt.
ne men jag har legat hemma hela dagen och kollat på film efter film, komedi efter thriller efter skräckis. Im bored.
Tur att syskona kom hem idag, syrran lagade mat eftersom jag inte gjort så mycket till mat de senaste dagarna, om koka snabbmakaroner och hälla upp fil är att laga mat så har jag gjort en hel del.
Skulle gått ut egentligen men jag avstod så som jag ser ut och hur jaag mår, kan inte ens prata.
imorgon blir en hel dag av städande och plugg, utgång på kvällen kanske.. ´


du har förändrats, de är allt jag har att säga. Förstår inte varför du agerar som du gör, men hey det är ditt val. Jag är fortfarande den samma, men jag vet inte om jag orkar med ditt humör. Jag kommer inte sitta och vänta på dig för att du ska bli dig själv igen jag har ingen lust och så har jag ju fakist ett eget liv, där du var involverad i förr. Okej jag har börjat umgås med nytt folk men vad har det med saken att göra, jag är ju fortfarande  smma person jag ändrar inte kappan efter vinden. Det börjar bli uttjatat så snart tycker jag att du får ta ditt pick o pack och dra.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0