lördagsmorgon

vaknaade för en halvtimme sen.
hej städdag.
Ska både städa min garderob och mitt rum, sen diska och sen vardagsrummet för de kommer gäster idag.
Gårdagen var helt okej.
ett stort plus var killarna, många hetingar fanns de igår inga jag träffat förut .
Musiken sög, han körde typ okända låtar som typ underground och sen körde han såklart låtar från min uppväxt.
Skummet sög också, förstörde både skor och kläder, fjortisarna simmade i det, vissa bråkade på grund av det och vissa kastade på andra. Jag kan säga att promenade till bilen som stod parkerad tio meter ifrån stadt var den kallast någonsin.
Justja, jag smög in. Smart som man är. Tänker inte betala hundra spänn precis. Lätt ovärt de.
Idag måste jag fortsätta packa. hatar det.
Sen ska jag och en kompis plugga =)

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0