france

snabbt inlagg har.

jag bor med kossor, typ.
narmaste grannen ar hundra meter bort.
jag bor 700 meter i altitud, vad det nu betyder. iaf ar vi uppe pa ett berg hogt hogt upp
mamman later som en mus stup i kvarten
jag har spytt tva ganger nar vi akt bil for bilfarden tar ca 50 min pga mycket trafik och en jadrans manga kurvor!!!
fredags kvallen spenderades sittandes kollande pa fransk serie, typ andra avenyn stuk med familjen medans alla andra svenskar var ute och partajade.. KUL LIV.

nu ska vi till theres och hennes franska kompis och sen ga pa stan. SHOPPING !
sen var det nagon fest hos theres och sen ska vi ut, hoppas det blir lyckat... man vet inte med fransman. Jag ska supa sonder for idag ar den sista dagen som sjutton aring och hej arton & responsibility imorgon.

PUSSHEJ

saknart majda som fan , ingen forstar sig pa var humor och vara danssteg och allt. saknar att majda bara bor tva minuter bort och vara film/idol kvallar som innehaller en massa skratt. Du ar min skatt som jag funnit i slutet av regnbagen. ALSKAR DEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0