måndag

Hallå hallå.

Idag har det varit ganska lungt, träffade ethel och hon är så mysig vi hade värsta gullpratet. Gillar när sånt här händer =)
Sen gick jag hem i regnet (ethel tyckte att det snöa för det såg ut som det men att snöfinglorna smälte pga att det var för varmt nejnej) och så skulle jag precis äta så ringer en kompis och stressar upp mig och ber mig att komma ner till stan för att hjälpa henne med min super braa smak. Detta var då halv sex och då fick jag värsta stressen och skynda mig till stan och hon köpte kläderna, kommer bli så grymt imorgon.
Nu är jag hemma, ska blogga lite, läsa bloggar och dricka lite te.
Imorgon som alla andra tisdagar börjar jag två och slutar fyra, först ska jag ta en skön sovmorgon sen ska jag nog läsa ur min så intressanta bok En herrgårdssägen och börja på bokrecensionen och sen plugga lite matte för jag har prov på onsdag (ett jag missa när jag var sjuk) sen blir det skolan och sen träning.
nu ska jag sjunga lite, det gör jag jämt när jag är hemma, där ingen hör hemma. Ethel örsökte få mig att sjunga i cafeterian idag men nej! skönt att vi inte ska ha en konsert på estet.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0