birthdayplans

Hej bloggen !

lördag idag, ska snart på stan med syrran och mamma. De försöker wsäkert lura dit mig för jag ska välja nått jag önskar mig. Inte så långtkvar nu, iiiih.
Men mamma vet redan vad jag önskar mig av henne.
Men annars önskar jag mig inte så mycket Jean paul parfymen, presentkort, lite nytt smink kanske och nagellack ?
äh jag är sämst på att önska mig saker för jag har redan det mesta, inte för att låta bortskämd, men jag är nöjd så som jag har det och grejer jag har. Däremot är det alltid roligt med nya grejer. Men jag tycker att föräldrar ska spendera mest pengar på deras barn för de händer ju liksom bara en gång om året. Sen tycker jag att syskonen ska köpa nått fint, fast jag vill helst att de ska ge mig presentkort typ på HM för då kan jag välja själv.

Om ca 1 och en halv vecka åker jag till frankrike och kommer spendera 10 dagar där. Kommer därför att fylla år som förra året, utomlands utan mina bästa vänner och kära familj. Kommer säkert gå ut där men det kommer inte vara samma känsla, för där kommer jag vara med kompisar men inte mina närmaste och sen typ några franska främligar.
Men det ska jag ta igen när jag komer tillbaka. Kommer ju tillbaka på fredag den 23 väldigt sent, men på lördag skulle jag och familjen gå ut och käka. Sen ska jag klart spräcka min riktiga krogoskuld med majdis.
Sen efter höstlovet kommer jag ha en förfest med mina kompisar sen klart krogen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0