1 oktober

idag är det första oktober, början på en nymånad - min månad.
Snart my birthday, presenter presenter. Den viktigaste presenter av alla är min mammas jag älskar att hon gillar att spendera pengar på mig =)
Annat som händer är att jag åker till frankrike om två veckor woho!
Nu sitter vi här,  jag borde vara med min grupp och skriva rapport men jag orkar inte umgås med de, de är lite för höggljudda och jag har ont i huvudet. En viss tjej har lite damp och jag vill att hon ska gå men hon tror väl att vi är hennes bff's och sitter därför kvar och snackar, ingen vet varför.
De sitter och snackar om killar och känslor. orkar inte med båda, inge bra ämnen för tillfället.

måste fortsätta skriva nu .. ehe

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0