09favoriter




nu när jag äntligen följer idol slaviskt så ska jag skriva en liten rad om vilka jag gillar och vilka som inte alls platsar in i tvrutan.
Det här är nog första året som jag verkligen har sett varenda avsnitt för iår är det första året som det verkligen var värt det, det är så sjukt mycket talang iår ochd et kommer bli en hårdkamp. Men det är det det ska vara, ingen dans på rosor precis.

1. Eddie - fin, ljuv röst och hans ögon faller jag för. Han sjunger så himlans ba och ja tycker det är sjukt bra att han gjorde en comeback, iår är hans år och skulle han inte vinna så skulle han säkert få ett kontrakt endå en stjärna som han är.
2. Tove - Den bästa tjejen där helt enkelt, 16 år och med den rösten ka hon nå långt.
3. Erik - Hans röst är inte som någon jag hört förut och det är ett plus, kanske överanstränger sig ibland men han är bra.
4. Erika - Också en som gjort comeback, kom ihåg asnittet då hon gick in med tove och jag trodde verkligen inte hon skulle gå vidare som förra gången då hon gick in med Lulu but she made it, and she's worth it.
5. Niklas - han är bara så himla söt, han sjunger okej men han är inte min absoluta favorit.
6. Karolina - Hon ser äldre ut och känns mer vuxen, och det känns som om hon vet vad hon håller på med. Grym röst har hon också.




Dom jag inte gillar är
Rabih - snälla fjortisboyen. Grejen är han har bara en ton och den kör han på med hela tiden, jag tröttnar jämt när han sjunger, eftersom han oftast kör balladereller lite segare poplåtar.
Camilla - hon är med i fel tvshow, hon börde söka till melodifestivalen eller körslaget tycer jag. Hon fick en kommentar att hon borde köra en ballad, MEN HALLÅ hon har kört en av de finaste och mest kända ballader i världen men gjorde den sugig.
Marietta - eller vad hon nu heter, har inga kommentarer hon ska bara inte vara med tycker jag.
De andra är bara randoms så jag orkar inte skriva om dom.


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0