autumn love

Ibland längtar jag till hösten, lite konstig men sant. Jag längtar ju sönder till sommarn - värme, grillkvällar, bada, frankrike med bellis, glassa runt osv
Men jag anledningarna till varför jag läntar til hösten :

HM Divideds höst collection
rockigt, svart, skinn, nitar nitar och åter nitar. Sjukt snyggt.



Min 18års dag
vem längtar inte till sin frihes dag. Kommer varaotroligt skönt att ta lite mer ansvar även fast jag bor hemma och så krogen såklart.


Sista året i skolan
Shit jag längtar såå till hösten för då kommer det gå så fort ochh sen kommer vi ta studenten som man gått och längtat till. Jag ser ju hur 3orna går runt beställer mössor, balklänningar, har studentfotografering och karneval.
Jag har inte så jobbiga ämnen i trean för de flesta har jag valt i ival och valbara kurser. Turism, Filmkunskap, Religion, estetisk verksamhet och psykologi är kurser jag har i trean som jag gillar.
Motsats kurserna dvs de jag ej gillar men har är matte D, fysik B, Biologi B och Svenska B.
Jag har säkert missat nån kurs nu men jag orkar inte kolla på studieplanen.

2 x Frankrike
Och en annan sak som kankse händer, är att jag kanske åker till Frankrike - Annecy igen till hösten. Viktoria bad oss som ville följa med fylla i en ansökan och sen får vi se om man blir ihop pusslad med någon. Jag skulle jättegärna vilja åka, och då blir det 2 franrkike resor detta år. hoppashppashoppas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0