grenoble 6

hejhej sverige !

annu en dag pa jobbet. kul att vi klev upp nio dag nar vi borjar det RIKTIGA jobbet typ halv tolv. sa vi har forbrett en massa och sa sa att vi blir klara fortare sa i kan dra ner pa stan igen. fan vad smart vi var igar vi fragade var deras stora kopcentrum lag med en massa gallerior och sa da sa Afaf ( var chef typ) att de lag i grande place och att man tog pendeltaget dit, sa det gjorde vi men nar vi kommer fram sa ar det ett stort typ varuhus, en billigare kopia av ahlens nastan som dollar typ.men men kopte ett par mys sorts eftersom jag bara packade med ett par och sa ett par glajjor for 20 spann.
sen drog vi in till stan och leta efter HM och da sager dom att de lg precis dar vi hade varit en stund tidigare sa det kandes ju skont. smartollar
men vi kikade lite vidare inne i stan pa levis och foot locker och den affaren kommer vi nog tt kopa upp :)

nar vi kom hem var det inget storre drag har sa vi fick igang dom pa lite roda hand ( dom har fatt lara sig nagra svenska kortspel ) och sa gjorde vi annat ocksa... som inte ar vart att skriva pa bloggen men sjukt hur vi gort. ingen vet
W var lika sot som vanligt och man dor for hans leende. han bjod pa glass. eller jag fragade om han hade nyckeln till frysen och han ba aa sa jag ba skulle jag kunna fa en glass och han bah aa visst vilken smak och jag bah valj du. av vanlj, jordgubb och choklad valde han den godaste  - CHOKLAD saklart. han kanner mig ;) hahah


puss mer info en annan dag nu ska jag ga och laga mat, fett bra jag har blivit pa det liksom, ni far smaka min ag nan dag sen :)
p.s isabella jag far ringa hem och sa imorgon sa forvanta di ett samtal. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0