tisdag

har städat mest hela dagen, berget dvs garderoben är inte rörd än. men mer orkar jag inte.
Ska skynda mig till ica och köpa nått gött sen sitta och chilla framför gossip girl.
Jag håller på att kolla igenom hela min ena hårdisk med serier, typ.


Imorse klev jag upp elva för att dra till tandläkaren. Så smart som jg var igår natt somnade jag halv fem. Somnade nästan i tandläkarstolen HAH.
Och nu har jag världens tandvärk eftersom dom spände idag. usch, men snart ska den bort. Dom beräknar med att det blir i december, men jag tänker inte få nå förhoppningar om det för de sa att jag skulle ta bort den förra året egentligen, om inte tanden var så fruktansvärt seg ! åh

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0