the end of freedom

hej!

imorse ringde det på dörren, jag halvsov så jag orkade inte kliva upp. Så min syster tog det, dsen hör jag majdas röst och trodde typ att jag drömde. Men sen visade sig att det var hon, hon klev in och pusha mig om att  vi skulle till stan. Ja säger jag och en kvart senare är jag på fötter vid dörren och klar. Ingen frukost heller, drog på Oca och köpte drickyoghurt och frukt.
Inget hände på stan, rea men den är tråkig, solen stekte, samma vanliga människor man alltid ser.

En sak kom jag på och de är att köpa block ! jag har helt glömt bort det, eller kanske förträngt det . ..

nu ska jag ut och fira sista dagen of freedom . =)
Men det blir inte så mycket som jag egentligen ville, jag ville vara bakis imorgon men jag ska ta det lungt. Ramadan är på väg och jag vill inte vara bakis imorgon för då måste jag käka sönder men det går ju inte för sig.

hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0