For your information

Hej bloggen.

ursäkta för dålig uppdatering, men jag har inte haft tid, ork eller lust att skriva nått. Har inte ens hittat på nått överkul idag eller nått viktigt att nämna.
Köpte silica, nu ska mitt hår och mina naglar växa.
Min kompis klippte mina slitna toppar, 2 cm rök. kort tycker jag men det är ju mer en själv som märker det, hennes mamma tyckte det såg lika ut.
Nu ska jag iaf äta silica, få långt hår med jämnlängd ( skippar uppkklippning från och med nu) och få det tjockt och glansigt. yesyes

såg prison break med syrran igen, tårarna strömmade ner igen. Så mycket han gjorde för alla, så många han hjälpte (men många som dog på hans bekostnad aswell) så mycket glädje han spred. Men sen tog det slut, ett sprakande slut iaf.

/N

Kommentarer
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 20 kr direkt när du registrerar dig!



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har inte alls vart medlem länge, och har ändå redan över 1000 kr! :) Kram

2009-08-18 @ 03:23:07
URL: http://personality.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0