sincere and endless love


läste klart Så länge vi båda andas (fjärde boken ur twilight serien) och kollade klart på prison break idag. Såg även de extra asnitten då sara sitter inne i fängelse.
Fällde tårar för båda, ett var ju lyckligt och ett motsatsen eler inte motsatsen, men inte något som fansen ville.  Men det var så fint, ha räddade henne för att han ville att hon skulle ha det bättre. Att hon skulle skydda barnet.
När dessa par kollar på varandra ( ifilmen & serien) ser man hur kära dom är (okej det är skådespeleri MEN) och deras blickar och jaa allt det dära. Till exempel när Michael är i sjukstugan med Sara, det klippet har jag spelat om och om igen för det är så sincere och djupt. gull.
Eller klippet på tåget när dom åker till chicago och hon säger " I got two things thats keeping me going, first is that I want the people that took my dad, and actually the second ironocly I wouln't say if i hadn't lost it, but aah, you should know that the first thing they tell you when you take the job is never to fall inlove with an enemy."
Det ögonblicket är verkligen hur gulligt som helst.
Det finns massa sånna där moments i serien med dom två men jag tog fram de jag gillar mest.

Och när man läser om Edwards och bellas kärlek, hur dom kollar på varanda, beröringen och allt som man däremot inte får se i filmen för producenterna är sämst, läs boken innan ni redigerar filmen är ett råd .. .


det var allt jag ville säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0