cykla in istället för drive in

hejhej !

kom hem för ett tag sedan.
först var jag med A på möljen, detvar tydligen en amerikan vid namn Sara kelly där. Hon var väl Ok men inte min smak precis ..
Sen Kom några av hennes kompisar, de hade snott en cykel.
Vi drog på fest som var vid godisgruvan, trevligt vare men jag kände inte att jag ville dricka eller nått liknande eftersom jag håller på att bli sjuk och så .
Sen efter ett tag så åkte vi till mankedonken och beställde via drive in med cyklarna. Ni skulle ha sett blicken vi fick, som om vi var galna HAHAHAH.
Så gick vi in och åt, och då skämdes vi ännu mera. men kul vare. Sen drog dom hem så jag och malin drog mot stan med de stulna cyklarna. Hon vela fram och tillbak men sen bestämde hon sig för att dra in på bockarna, då sa vi farväl.
Cyklade he i regnet med sean paul i öronen, grym!

och nu har jag bestämt träff med kudden.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0