Heyaa

Trodde no seriöst att ni skulle bli av med mig ?
HA!

Ne men nu är jag tillbaka med en mer seriös blogg där jag förhoppningsvis inte kommer att bli anmäld av några töntar ;)

men hey gillar ni mitt sätt att skriva och hur jag provocerar folk så fortsätt läs, ska verkligen försöka att uppdatera varje dag. Mitt liv är sååå hektist just nu med jobb, träning och speciellt skola där vi har sjuttioelvaprov nu innan slutet. Det kräver så mycket tid men det kommer löna sig till slut, åh jag längtar sönder till sommarn och sen nästa års studenten.. ÅH!

menmen nu blir det film (Y)

ciao ns

Kommentarer
Postat av: ELIN

Sho snutt :) <3

2009-04-11 @ 13:59:46
URL: http://elinmaarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0