flirty boy

Igår när jag nästan skulle sluta kom det en söt kille. Jag vet vem han är för han var med min kompis förut (typ en fling eller vad man nu ska säga)  men jag vet inte om han kommer ihåg mig.
När jag höll på o städa väntade han och ahns kompsi på deras pizza.
båda stod och flörta och fnissa så då sa jag
Jag - antar att ni inte fick nå ragg på krogen så ni bestämde er för att fortsätta försöka här
J - njaaa eller är det så det ser ut ? och så ger han världens oskyldigaste smile
Då gick jag därifårn och fortsatte med min arbetsuppgift

Efter ett tag ska jag torka borden och då kommer jag i närheten av dom igen
A - aa den var verkligen fin. mhhm...
Han står och checkar in min ass som jag förövrrigt har komplex lver.
Så jag springer därifrån, men sen måste jag endå torka klart vid deras bord och därför måsta jag gå tillbaka. 
 
J - hoppas inte du hörde det där
jag - vad ? eh ...
J - nee men nu ska vi nte störa, fortsätt se söt ut
jag - VA?! ehm
A - Asså han vet inte vad han säger för nått
Jag - hoppas det ;)

lite senare
J - är ni släkt ? och pekar på oss som jobbar
Jag - neeej ?! aldrig i livet ( eftersom dom jag jobbar med är kurder)
J - vadårå ?
Jag - asså vet du att du nyss sårade mig genom att säga det där ?
J - åh men shit, det var inte meningen, men är du helt säker på att ni inte är släkt ;)
Jag - varför fortsätter du såra mig sådär ? fett taskigt
J - jaa jag måse gottgöra det på nått sätt 'blinkar'
Jag - ja det är nog bäst så
J - hur ska jag göra det då ? ikväll eller en annan dag ?
Jag - vad snackar du om ?!!
J - ehm va ? (blir tomatröd i ansiktet)
Och då kommer hans kompis och avslöjar honom genom att säga
' HUR SKA HAN GÖRA FÖR ATT FÅ DIG PÅ FALL ... '

nu var det min tur och blir illröd. shit.

Sen fråga han om det var jobbigt att jobba, speciellt en lördag kväll
och jag svara att det var ett okej jobb och jag behövde pengarna mer än festandet för tillfället.
J - du ser helt slut ut, när börjar du ?
Jag - jag är skiit trött, jag sov inte innan jag kom och nu är jag här. Har stått och jobbat i fyra timmar men sen brukar jag inte känna av tröttheten när söta killar som du kommer och gör dagen en smula bättre
J - gör jag ? gud vad söt du är
Jag - ehm jag måste jobba .. hejs


Sen åkte han hem med taxin, sjukt söt men ...
mer i nästa inlägg ..

nu ska jag baka kladdis

mumma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0