trading places



nu är jag nästan klar med svenska boken, ska försöka läsa klart möss och människor idag också så jag kan skriva om de imorn så att jag är en duktig elev och lämnar in i tid =)

Egalias döttrar är en genus bok där allt är omvänt. Killar använder pehå, ska ha en liten .. , ska vara tjocka, tjejerna bestämmer mest osv.
den är konstig och man måste tänka mycket mer än vad man gör i en vanlig bok för de har bytt vissa ors som människor = kvinniskor, man ska = dam ska osv.

Stackars lille petronius som blir våldtagen av tre tjocka fulla kvinnor..  


Och ett stort jävla BTW här då, jag är en klant. En gång klant alltid klant.
Jag skrev ju som sagt min idrottsinlämninguppgift i måndags, på skolan. Och sparade den på min inloggning där och lovade mig själv att jag måste komma ihåg att skicka den till mig själv under veckan. GJORDE JAG DE ? NEEEEEJ!!!
så nu ska jag skriva om den där jävla skiten. åh very good gummi snodd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0