torsdag = ledig = plugg

heeej bloggen !

Det har varit jättesvårt för mig att komma in på bloggen eftersom min dator har virut så går den i ultrarapid och sen så har mitt internet strejkat lite också.
men nu kom jag in.

Vaknade för en stund sedan, tackar jesus att han dog och kom tillbaka för att han sedan skulle upp till himlen igen, så att jag kunde få lediga dagar ;)
Ledighet de sista veckorna betyder jobba som fan typ.

1 kemi prov
1 franska läxa
2 biologi prov
4 inlämningar ( en sv bok, en eng bok, en ledarskap och en jag skjutit upp såolänge...)

sv / eng böckerna har jag valt att lämna in nästa vecka eftersom jag vill lätta lite på trycket v 23 då har har ett megabautastort trafik prov och ett fysik tror jag.

men nu ska jag fixa en jordgubbs smoothie och läsa lite molekylär genetik , låter kul -_-''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0