talang - semifinal

Igår kollade jag på Talang. Jag hejade på whiplash och det var synd att han inte kom vidare, undra vart han kom ifrån för han var söt och så sa han en mening på arabiska (?) kanske libanon ...

Men dom som gick vidare då, Viktor och MEN. MEN var helt okej, gammelgubbs musik är inte min gren men texten var rolig och framförandet var kul det med.
Men seriöst viktor (?!) hur fan kom han vidare, okej första gågen då han sjöng Whitney Houston var han lite söt och man förväntade sig inte n elvaåring som skulle sjunga ganska bra. Men nu komme rhan och försöker sig på Hero av mirah carey, hennes toner kommer man helt enelt inte upp till varför kommer då den hära lilla elvaåringen och försöker ? ingen vet
Och att han ens kom vidae till Final var sjukt,  antar att dom som röstade tänkte pnuttinutti-jagtyckerduärsötochdärförröstarjagpådig" dvs. sympati röster. Jag säger såhär, han har ingen talang och igår fick han inte en enda ton rätt och han rä för guds skulle elva år ...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0