summerising the show

ja, jag var ju på julles uppsvisnig och den var grym. Jag gillade flera nummer men långt ifrån alla.
Dagens snyggaste :
Anders som är den enda äldre killen med i showen, sjukt gullig var han när han dansa. För att inte tala om modig och duktig (Y)


Dagens bästa : DTP, de har verkligen gått från noll till ja nästan en tia. Förr härmade dom bara andra nu gö de även egna moves och det är grymt. Dom blandar street, hip hop och old style med en liten nypa humor.



Dagens tabbe : när stinas body spräcktes/ öppnades där nere mitt i dansen, fyfan vad jag och många andra garvade då!
och en annan tjejs tuttar flög ur behån mitt i dans nummret ! HAHAHAHA

Dagens tråkigaste : drilltjejera. Alltså det där kan faimej inte klassas som en sport ?! vi fick istta och genomlida tre hela nummer med drillare som tabbade stavgejen tusen gånger. Även att det var typ senoir gruppen som tappade mer än junior ? ehm ja vad får man för motion / muskler av drillning då ? händerna kanske blir giganstiska till slut ?  ingen vet

Dagens roligaste : DTP här igen då. Dom skulle dansa lite modern dans från 2000 -talet och då hade dom valt att härma beyonce i hennes video all the single ladies. fyfan, asså sipan och feras var sjuka där !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0