lärorik dag

Dagen har varit väldigt lärorik

1) man måste tydligen plugga en vecka innan prov
2) man bör inte skjuta upp prov, för då springer dom hack i häl bakom en tills man gjort dom
3) Om man älskar någon ska man ge den allt
4) men vad händer när allt inte räcker, jo om punkt 3 inte gäller längre kan man inget annat än släppa taget det är nog bäst så.
5) vissa har tydligen lärt sig att SÄRA på saker .. HAHAHAHA fyfan vad jag garva
6) Nyutbildade inom tandvård vill man inte ha för de är nog de sämsta av alla då dom borde vara de bästa eftersom dom är så nylärda och färska.
7) man bör satsa, och då menar jag 100%

och nummer sju är de jag har gjort nu, and it feels good kan jag ju säga - med början imorgon halv åtta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0